Come Play Wiz Me   Leave a comment

erk..last thursday..my parents called me..”balik la amik kete” aiyak..wah sudah beli kete baru huhu..pkir2..adei penat laa mau blk..bkn penat ape..nk naik dr u ke ktm..tkar lrt ke plza rkyt lak..adei..tapela..sok2 pagi jumaat tu ridwn anta aku…wu then lbey kurng kul 2 smpi..tgk2 parents dh siap..erkk gi mane? lols..bru nk gi amik kete kat EON ..wah wah..smyg makan ape..pstu terus gi..wuu..tgk kete baru yeah..siap smue setel JPJ EON ape..kete pn dpt wak klr..sib baik la..pdhal masa kat JPJ tu dh 410..lg 20mnit nk tutup huhu..then cam biasaler..test2 try2 ape..saturday siap blk kpg..tjuk kat makpah ngn tam ape..wahaha..erm..ahad blk sni blk..wuu aku drive sorng kmbara..wah wah ade  kete skrg..so tayah takut la klas mlm ke ujan ke ape ke..nk gi mkn ke..alamanda ke..mines ke wahhaa..janji ade duit + minyak ~ whahaha..ni aku post le pic kete waja tu..wuu

 dalam waja

 berhenti rehat kat sg bluh ~ lols tercapai gk nk mkn sate  kajang..wuu

 berhenti kat tapah ~ lols kacak tk dedue kete ahaha..penat kejar  bapak aku..ye la 1.3 vs 1.6 campro lg lols..tp aku lead gk kadang2 hahaha..

Posted January 29, 2007 by hackerzx in 1337 speak

Leave a Reply

