SHOCK !   Leave a comment

argh..after went to hometown..and rest for a while at home..my dad suddenly feel not so good..like fever he told me and my mum..aku igt mgkin sbb lpas blk dr kpg aritu trus gi tbg haji ..gi bnk ape…mmg pans pn tpg ni ..more than 3days not raining..so mcm tape la dmam skit..then my dad..tk lalu mkn pe..aku goreng nasi huhu pn tanak gk..pstu mcm pnt sgt dh..aku dah syak da ni mcm pelik je..pstu mlm tu bring tido awal..tape la tk kish dmam kn..pstu cam my dad suddenly wakeup..kate panas la ape..mmg panas pn malam lgi la..kitaorg 3 pn tido kt ruang tamu..then he going to toilet..then calling mum..hmm “beyak itam la tu” mak ckp..smue dah riso..luke lama dlu jd blk ke..psl ade tgl ubat ape tah..psl mmg dah lama da..mcm da baik..lebeh 9bln last aritu msuk hospt..then mum said tomorrow must going to check up..ok la..then suddenly papa termuntah..pergh aku pn cuak..gile byk klr..smue itam2 ..mcm muntah darah ape tu..ketul2 pn ade..iskk..nak nangey pn ade huhu..ye la..sama ada darah beku ke..atau ade makan skit roti td..tapi mmg hanyir darah pe.adeh..lst2 mum ckp nk cll ambulance ke ape..dah kul 230 pagi masa tu..aku ckp tayah la aku wak klr kete..then trus kitaorg gi la..smpi hosp pn..adeh check2 laie..last2 kne tahan wad..mmg dah tau da..so smue setel pe..kul 4 pagi bru blk umah blk..aku pn da tk mcm da nk tido da..mak lagi la..kitaorg pn bring2 je..ni bgun pagi2 kul 8 trus gi kat host..diorg tgh bwk nk x-ray kot..hmm..blk umah jap kitaorg..mkn pe td..silap2 kitaorg lak tumbang..lst mkn kul 6 smlm nsi gorng yg aku msak tu la huhu..ni saje check jap tenet..hmm..wahai2 kakak2 ku~ insap la huhuahua…cuak2 oo..sian pn ade..darah beku kot..isk..hanyir stu umah gk la..kul 430 pagi ape gotong royong mop2 ruang tamu ni..just pray to GOD my dad sihat smpi bila2..amin..

Posted November 27, 2007 by hackerzx in 1337 speak

Leave a Reply

