MinYak DaN pEngaRUHnYa   1 comment

Hmm..for the first time in my life..peh..jem dr ou nk blk u..tu pn smpi sunway da kire OK la skit..gua men gear 1 @ 2 je..nk naik 3 pnye sekse..arini..tiket tk byk sgt.ade gk la printer pe..pstu kul 5 gua rajin..gi blk 17th floor..tie up the LAN n telephone cabel..copy the serial no oso..perh..penat gk la..memula arini ujan skit ..pstu igt..alahai jem lagi laa..pstu rupe2 gua siap dpt sms lgi..yen siap cll lgi..oi oi boh myk..myk nek 2.70..peh..gile mendadak..dkt 80sen nek tu..peh..gua abis siap ikat kabel 830..tgk2 jaln..mai aaii lgi jem..kul 5 tdi org da kalot psl myk nk nek sok..so isi pnuh siap2 la diorg..hmm..tgu la..last memula aku..shahrul ngn team lead kitaorg..pstu diorg due blah..peh..aku last office..utk first time nye haha..memula cuak gk..smpi kul 10 bosan aa..siap call teri..call abah pe..hahaha hp office lol..peh tk tahan..blk gk aa..igt nk singgh nasi ayam ke ape ke..peh dah close…lupelak ..blk trus la..jem..arghh.. sedeh tul..diorg tk sdar ke..nex week ke..bln dpn ke..diorg kne gk isi..mcm la myk last tu yg ada..gua taleh benti..mnyk gua pn lg setakak nk E…peh..cuak pn ade..ok..off aircond..pkai udara suda..huhu..tgh2 jalan..mcm2..ade excident la..ade kete temp naik la kot..peh kaya la lori tow kete tu..smpi je..dah 1230..oi oi sarol teri gua lapa..siap2 pe..130 klr..gi sharifah kt bngi..peh sib baik bukak..pekene nasi pattaya syarifah ngn teh ais syarifah..satu rm7 satu rm2..peh ok la pattaya tu siap ade hiasan sosej ngn kentang haaha sengal gk..teh ais tu taleh blah..stakat boh air gula itam je wtpe..da la first gua minum tade rase pe..rupe2 kne kacau dlu..sengal gk..pstu boh minyak..psrah gk la..psl da naik..nk wat cmne..isi rm50..slalu lebeh stgah ngn half skit dr tanda atas die..ni dpt suku lak..adeh..sedeh2..da la tgh praktikal lgi ni..nk survive 20 ari lgi ni..hmm..

Posted June 4, 2008 by hackerzx in 1337 speak

One response to “MinYak DaN pEngaRUHnYa

Subscribe to comments with RSS.

  1. I found lots of intresting things here. Thanks!

Leave a Reply

