3 Minggu Yang Akan Datang   Leave a comment

yap..3mgu yg akan dtg bagi diri ini..sunyi..sepi..hostel pn tgl budak prektikel je..pergh..aku tlg host kn irc pn..tk lebeh 10..5 kdg2..ksian sungguh..mgkin weekend kot sunyi..ari biasa mgkin kul 7 pagi aku klr..7mlm aku blk dan terasa smue mnde itu..entahla..yg pasti arini smue dah blk..last terry..pergh..angkut abis smue gi blik gua..panas..lol tade lah..ok je haha..pstu aku gi mkn sorg2..pergh terasa sunyi kembali lol..ayat nk skema..dlu dah la masuk awal smgu dari dak2 ni..ni 3mgu lak lmbt..pergh..dkt sbln gk la..hmm..sib baik ade macha2 ni tk blk lgi..tatau diorg illegal ke ape tah..biarla..tak la aku snyi sgt..niresh ade je kt umah sblh..kwn keje aku kt ibm sane..rupe dok umah sblh haha..tapelah..terasa bosn..rutin idup ku..check2 smue wjib..mail@fster ape..pstu main euro..pergh..bosan2..duit lak tade mgu ni psl da teradvance byar duit hostel..so short la 200 lak..demit..tepon abah..sbtu ni bru msuk..hurm..ade 50 je ni utk mkn..5ari..ckup ke..lunch je kot? aaa?..da la dak2 office stok mkn nk mewah..skali 10+ pergh..tahla..tgk la cmne..

bihun..mee goreng yg pagi2 tu tade lak..asal kdai tu..da bnkrup ke..kalo ade bole je aku sauk satu smpan tghari..ok je..hurm..blk bli roti..sep gk..tayah klr lunch..erm..da jadi cam abg sarol dak office aku tu..aku rase dkt 2mgu dah..ye aa umah die kne rmpak..abis die ilang 2 laptop pe..pergh..sian gk la..dlu rjin pe blnje aku..isk..nnti igt nk bnje la bile2..🙂 ..haihs sunyi2..ok la smbung euro blk..haha smbung men game..

Posted June 15, 2008 by hackerzx in 1337 speak

Leave a Reply

