Macam Fook !   1 comment

aku memang bngang gila arini..dgn keadaan kt office..ok la..smua oklaa kire..report utk supervisor pn aku potostat byk2 ksi kt team lead len ape..ok tu setel tade pe..pstu aku bengang..aku blk umah..
mcam haram smua CLEAN gile..

mmg cik zul ade ksitau smlm..ni cerek pnggan ape letak dlm nnti tkut cleaner ape amik..ok la tk kisah
tp pagi tadi..nk cpt pe..cerek sib baik mmg ada dlm..aku blk2..smua da clean..wire hub pe mcm da tertarik..sib baik die tak angkut..pstu dpn tu..ada brus gigi aku pe dlm baldi macha tu pe..pergh..kasut aku yg lama adidas tu da ilang..paling aku tensen kertas yg hmzah suruh tampl kt blik yg tlis EXTEND UMAH tu pegi koyak ilang..BODO nye cleaner sape2 laa ..ok aku tk kisa klo mnde len..tp tu mnde yg korg suro aku tmpal..aku da la pnat2 siap amik cuti 1 ari lg nk extend umah tu..tmpal lawa2 pe..rsit pe siap ade..pstu ilang..bngang gile..ke cik zul tk ksitau indon2 ni ape..

sib baik la 1bldi bju busuk aku tu tk buang ape skali psl die letak kt rak kasut je..bangang mcm aram..

mcm la korang taleh pkir..ade 1baldi..1pnggan..1 brus gigi la ubat gigi syampoo ape.dah siap siap tmpal stiker lgi kt pntu..sib baik dlm blik die tk kaco pe..kalo tk mmg aku serang resident bwh tu…tensen gk aku..

so brg yg hilang aku dpt kesan..
-kasut adidas lama gua
-pinggan + pisau + timun tupai
-ubat gigi + syampoo
-gi bangang koyak kertas stiker extend bilik gua

yg dpt dikesan dn diselamatkn

-1baldi baju gua yg tk bsuh
-hub wire switch pe
– brus gigi + sabun mndi + cuci muka
– brg2 dlm blik

1bldi bju die tk amik..pstu sbun ngn berus die letk kt tepi gk mcm tgu masa je..gua tensen..da la mnyk naik hrga haha..mcm sheit..mau 5ari = 100..babissssssssssssss..

Posted June 18, 2008 by hackerzx in 1337 speak

One response to “Macam Fook !

Subscribe to comments with RSS.

  1. apa lagi? jum la wat rusuhan kt putrajaya!! hahaha.. fook gle.. minyak mahal gle beb.. dulu keta aku rm1=5km, ni skang rm1=3km.. lancu pe..
    jarak aku g keje pastu balik umah = 60km= rm20 duit minyak utk sehari!! fook!!!

    naik 40%!! banyak tu! ok tulis blog!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: