Day 9th n Last Day !!   Leave a comment

9th Day ( Ahad )

-Woops..again here..keke..sbrnye aku da ada kt perak da pn..k la saje nk report ape aku wat aritu haha..ari 9 aritu..hmm ahad..cm biasa gi pagi2..tentula pasar tani mega s.alam tu..peh..da ramai..lewat skit je sure ramai la..
-Makn dlu..lapo gile..gi satu kdai ni..aku da siap duduk da..tibe2 je parent ajak gi kdai len..peh aku plg mls bile da siap duduk..pstu kne brubah..malu pn ade..tapela sib baik die tk letak order ke pe..mmg tade order pn..kalo tk lagi la malu..
-Gi kdai satu ni..peh..mule2 rase sbb 2 3 org je pkeje die..pstu smpi kitaorg smpi kt blkg diorg pn tk endah pe..dok wat kt org amik menu dpn je..nk mkn nsi kerabu..dagang..laksamnye hal..last2 parent dpt dlu laksam pe..tape la..aku da tawar hati..aku ckp..k la nk gi cari kopok leko pe..peh aku mmg minat gile kopok leko..aku blah..msti pak aku ksian kt aku kot keke..blk2 je tgk2 dh ade nsi dgang..adeh..aku tk suke sgt..kerabu bole la tahan lg..tape la mkn skit..pstu tk lalu la..aku ksi diorg..aku ratah je popia goreng ngn kopok td beli..adeh lupe beli otak2 lak..hhuuhu..ketagih lak..lol..
-Pas gi pasar tani ..btw utk 2nd time da rasa bosan..same je…teringn gk aku bli baju ke..sluar jeans ke..tp tah..tape la..tawar hati lgi..keke..lpas gi pasar..aku gi umah makcik nora ni..die dlu kt perak ni travel leader kitaorg la..gi2 umah die besar gk la..area bkit bndarya sane..peh..smue stok kaye2 situ..
-Pas tu kitaorg gi JJ klang sane..bosan nye hal..gi2 tade pe pn..dok round Jusco ngn MPH je ..haha.pstu blk..bli lauk tghari pe..mlm tu layan Juara Lagu..tk gi mane2 pn..peh
-Juara lagu kali ni smue dasat la..tatau nk teke sape menang..huhu..last2..Juara Balada dpt kt faizal tahir..die dpt anugerah persembahan terbaik ngn vokal skali..peh mantap..Juara Etnik lak dpt kat farawaheda keke..die ni dlu skolmate aku kt perak haha..dlu mmg tk de sape pndang pun..lol..tetibe skrg artis peh…haha..Juara Rock lak dpt kt MUH..meet uncle hussein huhu..ok la..aku suke corak yg diorg lukis kat muke tu..mmg masuk la yg vokalis tu huhu..muka nangis tu..
-dan Juara..finally dpt kat MUH..huhu tahniah2..
-Bosan..tido.

Last Day ( Isnin )

-Bangun..makan kt Azira..kt msjid sane
-Tgk2 jmpe jiran la..siap 2 jiran skali jmpe kt s.alam..parent suke abieh..haha aku bosan..
-Anta kak gi keje..
-Kitaorg bertolak ke Perak..
-Sampai je..kul 1 cmtu..3Jam je..hebat tk? lol..dok je umah..tk wtpe..smpi la sok..penat la maybe..alhamdulillah..umah tade pe2..bil surat pe sepah2..akhirnye bil celcom tenet aku ni smpi gk keke..

Posted January 19, 2009 by hackerzx in 1337 speak

Leave a Reply

