Hari yang panas   4 comments

hehe..title tahape2..tp dh lame gk la tk blogging ni kan..cewah..ye la bz keje..puasa..haha..pdhal bln puasa ni keje tk la byk sgt..tp stress still ade..ye la..

kite akan terasa nk stress + mara..bile LAPAR ..MENGANTUK..ORG TAK DENGAR CKP..TENSEN..dan lain2..so lapar pn bole gk mnyebabkan stress hehe..actually ari rabu aritu kot..ke selasa..mum call..abah “beyak” itam lg..hurm..actually my dad tk brapa sihat..da dkat 3taun kot sdar tk sdar..die mule kalo tk salah aku sbb nk berubat utk diabetis sbarnye..dad aku ni mmg suke je try ape2 ubat..tu la korg nshat la parent korg..bahye ubat2 kt psaran skrg..amik kt doc suda ok!

so gi kt area kdah sane kot..ubat sensei cine sbnrnye..kan diorg mmg femes dgn akar kayu la dan ape2 la kan ..patut ubat2 hutan ni mmg mujarab..so dad aku ni dgr ade mmg femes kot..ye la kalo da smpi prak ni mmg fmes la..so saje2 gi..tatau la sbb ubat ni ke ape ke..tp mmg panas la kot..

so jd la mnde ni..ade kcederaan la kat esofagus kite..sape blaja bio tahu la..kat saluran mkn tu..so bile luka..darah akn klr la kot..so mresap kt njis ko dan len2..so ko akn tau bile tgk ur shit! in dark color lol..dan mcm2 tk ckup darah ape..ye la darah dlm bdn kurang ape ko tk sdar..ade taun lpas kalo tk slah aku..

aku mmg cuak gle..dad mcm2 dmam lmah ape..ye aa igt da tade ape la kn..perkara ni asyk jd mcm sblm bln posa..dlm bln posa..so kteorg cam da tau staun skali je msk hospt..skali muntah darah kot..tp tk la pekat cam darah ko tgk kt tv merah terang tu..ni mcm ketul2 pe..peh cam dadih coklat la kire kot..tp bau hanyir..tk slah aku cam kul 1 2 pagi..so dahla sib baik la aku ade..kalo mak aku sorang msti la cuak ape..trus kitaorg antar gi wad kcemasan..mum da igt nk call amblan je..tp aku ckp xyah la kang bsing ape lak bunyi ambulance..ye aa kul 1pagi pe..tp kalo terdesak tk kire la kan..

so masuk la wad ape..kne ‘teropong’ ape dlm tu ape..doc kate da level 3 ape…tu taun lpas..yg smlm ni..da level 4..adeh..sedeh pn ade..sian dad..so skrg ni mkn yg lembut2 la..bubur ape..sblm ni mmg mum kontrol ape pn..masam ape smua taleh..da la manis taleh..ni pedas masam ape taleh..tp dad ttap sihat gk la..dah klr pn arini ( sabtu pagi ) aku tolak dr kL kul 730 smpi kul 1130..4jam stended..

rehat jap je kat tapah..ye aa bkn leh mkn pn kfc ke pe keke..smpi2..dad da blk klr dr hospt..so doa je la sihat slalu..

so pesanan sni..korg jage2 la ubat2 zmn skrg mcm2..makanan la buat mcm2 pnyakit skrg ni..adeh..

panas sbnrnye tpg ni..tu aku boh topic hari panas haha..kt kL tk trasa lak..hmm..tpg mmg cmni..kalo ujan mmg tk igt..kalo pnas pn same la..

Posted September 5, 2009 by hackerzx in 1337 speak

4 responses to “Hari yang panas

Subscribe to comments with RSS.

  1. dulu aku penah gak sakit cm ayah ko. berak kua darah.. pastu mmg lembik la. mula2 ingt buasir. hari2 jolok ubat kt jubo, skali check2 rupa2nya usus luka ke pe.. malu je. warden aku siap suh beli pampers pe. demit.

    tp skang aku da ok pas berish usus ari tu. hope ayah ko pon akan ok nanti.. byk2kan makan madu n makanan bprotein. hope luka tu cepat baik. jaga ayah baik2..

  2. Wah. diharap ayah anda sehat cepat!! InsyaAllah.
    Amin.
    btw, slmat berpuasa!

  3. teri : lol tu berak klr darah..ni sheit tu yg kaler gelap itam huhu..

    mee : tq ..slmat berpuasa hohoh

  4. praying for your dad’s health. hope that he’ll always be in a good condition. Aminnn.

Leave a Reply

