Punca sakit??   Leave a comment

arini aku dpt tahu lg bapak kwn aku mndpt skit buah pinggang pula..dgn pntas aku merecall blk ape aku blaja bio dlu..ok ni msti sbb ade kncing manis ni..aah konfem..patut la.

fyi..kncng mnis yg tnggi lvel nye akn mrosakkn buah pnggang pe..kalo sblah tape..kalo due2 taleh trpakse la kne mtak sape2 dermakan..

sbb ape kncing mnis? mkn tk pntang..sedap minum air tin..(ni pglaman bpak aku sndiri gk)..teh tarik..teh ais..peh..sedap…pstu sakit..skrg ni mgkin sbb nsi gak..psl byk karbohidrat pe..jgn ingt nasi tawar so taleh kene kncing mnis..

ape2pn sakit skrg mcm2..ade knser usus la ape la..mcm2 la dgr barah sane barah sni..adakah smue nye sbb makanan zmn skrg advance sgt? org dlu ye aa mkn ulam2 tu tk kene kot..(aku skrg lyn ulam raja,selom,petai) tu je..len tak sgt..huhu

ape2 pn jage la mkn..aktifkn dirimu..cewah..gi la exercise ke pe..lol
ari2 jalan 20min plg kurng..jgn dok men wow,cs ape dpn pc je lol..(pnah gk dlu aku msa blaja 1ari tk klr blik pn ade..eh ke umah) gile2..haha..muke pn rase sembab je..hmm

btw ni la meje comp aku bli kat ikea aritu..kacak tk..snang gk pasang..

Posted September 30, 2009 by hackerzx in 1337 speak

Leave a Reply

