cite lucah !   Leave a comment

peh..saje wat title gempak..baru korg nk bace kn whai readers yg dikasihi hahaha.. tenkiu la..sedar tk sedar aku rase dkt 5taun kot blog bodo2 ni dibuat..haha..tau pn psl ade tugasan yg diberikan lecturer gua kalo tak mmg gua noob je psl blog2 ni haha..pstu terus la smpi skrg..sedar tk sedar gak dekat 17,000 hits ..peh..apela korang dok stalker blog aku neh..bkn ade cite lucah pn..gmbar bogel ke ape ke..tag psl lucah2 pn gua tk buat…ekeke.. blog ini bersih ok..politik pn tade (konon dlu nk tlis tp malas..politik is shit) cewah..so gua cite je psl pngalaman ari2..korg nk kate riak ke..poyo ke..noob ke..suka ati gua laa..blog gua okeh? tk suke gi la blog org len..bnyk je blog kwn2 gua kt blogroll neh..haha

so arini ape berlaku? tade pe pn..biasa je..weekend bgun..start jln2 ptg skit kot..mls pgi2..lg lama klr lg byk la duit abis.. dlu konon nk mkn sehari rm10..tp aku rase dok KL ni mkn SEKALI rm10 ada la..siap2 lebeh kot..adei cmne nk kaya ? LOLs..tapela.. nk cite psl keje? argh lg bosan..aku cite korg tk phm.. ko ni keje ape sbnrnye..byk sgt keje.. (cmtu la sbrnya keje gua..tade job scope..) gaji bgi 10k tape gk..lol.. (isk2 aku rasa mask golngn tk bersyukur neh) ye aa..dr kwn2 len tgk sush sgt dpt keje..aku ni sib baik la ok je..klr2 grad trus dpt..gaji pn ok la gak.. (psl taun 2008 ape kn ekonomi down) siap org nk ksi ko 1+k lebeh gji..bole ke? ..sib baik laa eyeeebeeemmm ni ksi up gile2 skit..tp tu la nsib badan..die perah ko cam kuli..biasala international nye cmpny.. bkn GLC ke pe..

korg phm ke ayt aku neh? aku pn tk phm kdg2 org kate tk phm ape aku taip.. (tu ssh kalo minat hekes sgt) lols..tp bg aku..kalo stakat 2-3org yg tk pham pstu 10 org lg phm ko rase sape yg btul sape yg slah? so abaikan org yg 2 3org ni..haha..tp aku rase diri ni da makin tua.. (tape gua ngaku dr org tk mgaku tua) …haha bkn ape..ckp pn da byk..pstu asik suka nasihat..tp aku tau ramai je tk suka nasihat..biasala aku pn kdg2 lnggar gk praturan..tp listening is important.. dgr je dlu..pstu ko kaji sndri btul ke tak.. ni EGO nk tgi..stended la gua pn cmtu gk..tp mne btul gua ikut je tul tk..awek nasiht ke parent nasihat ke ..famly nshat ke..kwn nshat ke..dgr je..pstu nk ‘betah’ blk ke ape ke.. (btul ke aku eja?) terpulang la..msg2 ade pndapat.. tp yg pnting dgr dlu tu je nk ckp

bg aku kalo aku nshat..sbb ape aku dah lalui sbrnye..mcm aku nshat.. ble da msk kmpnei ni..ok cmni..wat cmni..kene push org cmni..ckp ngn mgr cmni..blala2.. (da start ckp byk) ..psl stkt aku keje 2taun lebeh ni..mcm2 da lalui.. da rasa makin matang..cewah lol. (patut gaji kne 5k ni) demit.. lol..tp tu la..msg2 ade pndapat msg2..bkn kmpeni same ke ape ke..btul gk..so kalo korg rase btul amik..rase tk btul..tayahla amik..

sbb aku tk sukala ckp pongpang apa smue..smue bg aku biar ade (kisah aku penah lalui) sblm nk nshat org..kalo korg tk kne cmtu mybe nsib korg lain tu je la..dlu gua pemalu beb siyes..lol..smpi igt lg skola men dlu.. (ye aa ensem..badan taff) kahkaha..kne buli ngn pmpuan..igt lg dlu dorg nk pass buku pn..gua mtk je..tk tgk muka..pastu main2 ngn gua..(“tgk blkg dlu baru kmi ksi”) cilakak.. hahah..masa tu form2 kot..pstu masuk skola asrama pn..peh..ade budak sabah srawak pe..buli gk..(“jgn malu2 ok..taula gua ensem smua nk tekel”) peh..tp makin tua skrg ni gua da bina keyakinan diri..ckp da makin byk..lol..tp korg lak tk suke ek? tapela..penting jd diri sndiri..

zaman skrg ni taleh diam2 da bg aku..mcm cite2 sblm ni..ko diam mmg kne tindas la..jd kuli pe..ckp kne PANDAI skrg ni..baru org tgk..”warhh hebat die nie..ade kepimpinan ke ape ke” haha..baru la org tau ..sape dak ni..sape dak ni..ooo..so cpt la lagi ko di promote..cmtu la bg aku..so kalo ko diam2..mlu2 pe..sush la.tp jgn la lebeh2..kang org kate ko mengatal la ape la..sush lak kes jeles2 nnti..tp yg penting di hati niat kene penting lah !

chows!

Posted March 5, 2011 by hackerzx in 1337 speak

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: