Semuanya GETAH !   Leave a comment

Huh..haha tak psal2 getah kene sound ngn gua..zz bkn pe..abis duit aa kali ni smuanya kerana getah ! rubber ! watever.. lol
1) gua baru je perabis utk 2 bijik tayar = rm390 (cap silverstone ok !)
2) baru je abis kat kasut keje gua = rm200+ (hush puppies!) (ok la ni ..last setaun stgh dlu kot yg crocs aku pkai tu)
3) kasut jogging = rm90 (cap power suda..) gua bkn atlit pun.. walaupn waktu kt U dlu gua amik course atlit haha..
4) brake pad lak da abis..sepasang utk tayar dpn = rm75

urgh..ni pn bila gua nk wat alligntment adala kene rm15 ..dia suh ejas yg chamber tu..demm mls aa..aritu rasa baru je gnti..ni kate kene ejas ape tah..siap rm80..ok mls..bln dpn la apek..biar la mkn dalam ke luar ke ..jnji bln dpn..nk wat smua bnkrup la den ! so jgn tnya duit aku ke mana ! huh (gaya marah) kite bako kite bako !

Posted March 27, 2011 by hackerzx in 1337 speak

Leave a Reply

