Malang Day   Leave a comment

Ahaks..sedeh..ekceli smlm Ahad..gua baru eksiden..cite die cam kelaka + sedeh pn ade..cewah lol..dan plg bongok gile berlaku lg skali kt intec seksyen 17 tu..sengal aa..aku rase mmg suwei tul haha..aritu klr guard je budak gi bantai blkg aku..so tade la cuak,seram ape ..tu first eksiden aku kot 10taun bwk kete ni..kete dia proton..abis burai gak dia nya misai..tp aku ni pnye la baik ngn kak gua..psg blk klipkan misai bumper die..so tade report polis ape..kalo report byk cite..budak tu pun trus diam cmtu je..kitaorg taleh wtpe..psl cukup baik aa siap tlg dia..dia yg lggar kitaorg.

so berbalik cite smlm..cume tmpt jauh skit..ala sblah bus stand kt seksyen 17 tu..nk klr ke persiaran jubli perak tu..aku kereta ke-2 ..dpn aku kete honda accord okkkk..mlik lecturer intec gk..no 1…nk klr smpang tu..cmne leh terhantuk bontot kete tu..adoi..so klr la..sembang..(btw nk menang gk aku) ye aa..ko kene la klr skit skit..kalo dok tgu situ je..cmne smpi ke sudah la..aku rase dia nk pncung terus ke line memotong sana kot..tu tgu lama..bwk pn skema je psl aku dok follow die dr dlm intc.

so terhantuk tu sbb aku da baget dia da gerak klr..rupe2 tak..adeh..da tertekan myk taleh wtpela..so keluar kitaorg 3..bncang..SEBENARNYA TAKDE APEPUN..siyes..renggang skit je..sbb die honda..bumper blkg tu tk jatuh ape.. KEMEK TAKDE..PECAH TAKDE..ulang lg sekali RENGGANG JE..mcm budak aritu tu..kitaorg tlg klipkan blk la…die proton kot..tu jatuh trus bmper dia..haha..pstu tekan2..tade pe pn..calar pn aku rase bekas lama..tp lectrer ni baik la tade la maki2 pe..so die kate..2 plihan je dik..nk bwk bengkel ataupn report polis je la saya nk claim insurans tu je..

so sbb ptg jpgi pn ade kak ade klas..ckp kt die gi report polis dlu..ptg kul 6-7 bru kitaorg gi..so cmtu la cite nye.. dlm hati dup dap dup dap gk..ye aa..ni 2nd time la kire..tp siyes aku ckp dlm hati..pkcik ni biar btul..cmni pn nk berKIRE ke..tp taleh la lwan ape..ko kt msia ni LANGGAR BELAKANG je..terus istihar salah..siyes..japgi aku cite..so setel la cmtu msg2 amik phone no ape..die gi report..aku ngn kak ptg tu je la..

so ptg tu..gi report..cm biasa la..tonto da sedia menanti kt guard dpn.. (kenapa korg tk halau ye..ke korang pn makan duit tonto? Allahualam) ..so wat report ape..aku da siap karang dlm tab ape smua info ape..pstu sarjan penyiasat pn ade..cite2 pe..rupe2 lectrer tu da report siang td..so tade la ape sgt..tp gua mmg baik la..org slalu yg gi report ni psl kene langgar..ni org yg melanggar smgt gi report..tp kalo ko tk report dlm 24jam..pstu mangsa ko report..lg jd kes len..so better korg gi la.

sarjan tu ksi surat sman aa..kene la melayang rm300 ..yg ni aku tk phm..sape2 yg pnah lalui harap komen la kt sni.. kalo kmpaun die kata wat rayuan leh dpt rm150? kne kol sarjan blk utk wat rayuan? pstu..dlm surat tu ade catat tarikh mahkamah ape..blabla…ko kene gi mahkamah ke? tadelah si sarjan ni ckp pe..kwn2 len dgr pn ckp tk pnah je..adekah maksud dia “KALO KO TK BYAR BARU BOLE KENE GI MAHKAMAH” ?? so sape yg selalu langgar melanggar tu sile la komen ye😀 haha..btw aku gi je la byar nnti..sbln 30 may kot..kalo 300 ..300 je la byar..bole tnya kt kaunter byar tu kot cmne nk wat diskaun..slalu cm time nk raya ape dorg wat pengurangan kn? yg rmai2 beratur kt kaunter trafik smpi siang mlm tu lol..tu je la citenye..

p/s LAWAK la..cmne la syarikat insurans tu nk lyn abg lecturer tu nnti..btw melepas gk la seketika baru nk angkat microsd card wuuuu..sib baik la bonus masyuk😉

Posted April 9, 2012 by hackerzx in 1337 speak

Leave a Reply

