Mohd Faeiz & Husnaa   Leave a comment

Selamat Pengantin Baru !

tu je la aku mampu ucapkan kat hang peeh..kekek..eh ang ada baca blog ka? tadak pn ahahha..tapala..saja nk wish..kot la kwn2 kita baru nk tau ang kawin bila baca blog aku ni huhu..

so diorg ni selamat diijabkabulkn kat seberang perai sana area sg dua..
kete mau dekat 10 (termasuk mmber2 2kete) lain tentulah family/kezen2 dia ape lah..so kitaorg bertolak dr tpg ni..kul 930..(sembang melayu gk la..mula2 baget 730) kakaka..sib baik la rupe2 akad nikah kul 11 kot ke 1130..patut la depa rileks..”member2″ yg lak cuak especially aritu din la dia jadi pengapit..siap taleh tidoq malam pn ada haha..ni sapa nk kwin ni..(merujuk kepada mat) haha

so berlangsung la penuh meriah dan…(mlas nk taip haha..skrg aku dok bz nk edit upload gmbar pe) tetibe lak jd paparazi..best tul.smua kasi jalan je..(diorg baget aku ni berbayar ke pe..pdhal tlg kwn baik je ni) haha..yg mamat photographer berbayar tu ade je..cam dak skola je tgk >.<

kalo sape2 nk tgk gmbar bole la tgk kt fesbuk aku/faeiz la kot..sebb smua konfem aku tag kt gmbar dia haha..

so ape2 pn Semoga Bahagia ke Akhir Hayat Faeiz aka BFF aku sejak darjah 1? caye tak? lol..

Dari Belakang Kiri – Isteri Din, Kimi, Radin, Mat, Aiman, aE, Iin

Dari Kiri Depan Duduk – Din aka Pengapit Lelaki, Faeiz, Husnaa, Pengapit Perempuan

Gambar di Penang – Kenduri Belah Perempuan

Posted December 28, 2009 by hackerzx in 1337 speak

Leave a comment